علم و فناوری

صیانت و حفاظت از دانشجو مهمترین وظیفه دانشگاه است

حوادثی که در کشور اتفاق افتاد تلخ بود و در حوادث اخیر تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از جمله حراست و انتظامات این بود که به هیچ دانشجويي صدمه وارد نشود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، دکتر احمد نقیلو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در نشست صمیمی با مدیرحراست و پرسنل حفاظت فیزیکی واحد زنجان اظهار کرد: همه اجزای سازمان در پیشبرد و پیشرفت امور دخیل هستند و هربخشی متناسب با نقش و جایگاه خود توانسته است برای توسعه سیستم تلاش کند.
وی با اشاره به اهمیت نقش نیروی انسانی در توسعه و پیشبرد اهداف سازمان اضافه کرد: نیروی انسانی موتور محرکه سازمان است و نیروی انسانی مهمترین عامل توسعه زیر ساخت سازمان است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان طی سال‌های اخیر با همت و مسئولیت شناسی تک تک کارکنان و اساتید توانسته است روزهای بحرانی را پشت سر بگذارد.
وی با اشاره به رشد جمعیت دانشجویی طی سالهای اخیر افزود: روند پذیرش دانشجو طی ۳ سال‌ گذشته صعودی بوده است و این تعداد در واحد زنجان به ۱۰ هزار رسیده است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در بیان ویژگی های پرسنل مجموعه حفاظت فیزیکی دانشگاه گفت: صبر مردمداری و خویشتنداری مهمترین خصیصه نیروهای فیزیکی باید باشد و خوشبختانه پرسنل مجموعه انتظامات واحد زنجان از نیروهای با اخلاق و مسئولیت پذیر هستند.
دکتر نقیلو اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر مجموعه حراست و انتظامات دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با تدبیر و عقلانیت و سعه صدر وارد عمل شد و در حوادث اخیر تلاش مجموعه دانشگاه از جمله حراست و انتظامات این بود که به هیچ دانشجویی صدمه وارد نشود.
مهندس غلامرضا بیات مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت های حوزه حراست و حفاظت فیزیکی واحد زنجان پرداخت.
در این نشست صمیمی پرسنل انتظامات و حفاظت‌ فیزیکی واحد زنجان به طرح پرسش های خود با سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان زنجان پرداختند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا