اقتصاد

در داخل محدوده شهر دندی اراضی ملی وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود، گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ماهنشان ۱۶ قطعه زمین مسکونی تحویل بنیاد مسکن شده و خوشبختانه قرارداد لازم هم منعقد شده است.
محمد حسن عباسی با بیان اینکه این شهرستان یکی از شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر است و وظیفه ساخت مسکن در این شهرستانها بر عهده بنیاد مسکن می‌باشد، گفت: در شهرستان ماهنشان زمین مورد نیاز برای ادامه روند ساخت مسکن در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ماهنشان ۱۶ قطعه زمین مسکونی تحویل بنیاد مسکن شده است، اظهار کرد: خوشبختانه قرارداد لازم هم در قالب گروه ساخت منعقد شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود، با بیان اینکه این میزان زمین در مرحله واگذاری در قالب گروه ساخت است، گفت: امیدواریم این میزان زمین پاسخگوی نیاز متقاضیان نهضت ملی مسکن بوده و بتوانیم برای متقاضیان مسکن تامین کنیم.
عباسی، با اشاره به اینکه از اراضی ملی داخل محدوده شهر دندی نداریم و همکاری لازم از طرف  ادارات برای واگذاری اراضی مازاد در جهت تامین زمین صورت نگرفته است، گفت: در خصوص تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر دندی، مقرر شد زمین از محل خانه‌های سازمانی هفت واحد تخلیه و تخریب شود تا با زمین همجوار به مساحت حدود چهار هزار مترمربع به بنیاد مسکن تحویل داده شود تا طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی هم به فاز اجرایی و عملیاتی برسد.
وی با بیان اینکه در شهرستان ایجرود و حلب هم برنامه طرح نهضت ملی مسکن با همکاری بنیادمسکن درحال پیگیری است، بیان داشت: قرارداد دو قطعه زمین مسکن مهر به بنیاد مسکن تحویل داده شده تا اقدام اولیه برای ۹ متقاضی تایید شده طرح نهضت ملی مسکن در قالب گروه ساخت انجام شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود تصریح کرد: همچنین با توجه به عدم وجود زمین سازمان ملی زمین و مسکن در محدوده شهر زرین آباد، تهاتر با سه قطعه زمین در محدوده شهر به پایان رسیده است و به محض تحویل و تجمیع سندها کل زمین در حدود ۲.۵ هکتار برای طرح نهضت ملی و دیگر طرح‌های تولید مسکن در این شهرستان ایجرود مورد استفاده قرار می‌گیرد.
عباسی تاکید کرد: در شهر حلب متقاضی ثبت نام کننده برای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا