سیاسی و اجتماعی

جابه جایی ساعت اداری درراستای جلوگیری از خاموشی برق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛مهندس نثار معاونت فروش و خدمات مشترکین این شرکت از پایدار شدن نسبی وضعیت شبکه برق خبر داد.

مهندس نثار در خصوص تغییر ساعات کاری اداری دستگاه های دولتی وغیردولتی در راستای کاهش پیک بار مصرف برق به ویژه یک ساعت از ظهر(۱۳ الی ۱۴) در زمان های اوج مصرف گفت: پیرو مصوبات هیأت دولت و اقدامات انجام گرفته با هدف مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی های احتمالی، جابه جایی ساعت اداری دستگاه های اجرایی، دولتی و عمومی و همچنین تعطیلی روزهای پنج شنبه تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به میزان مصرف برق دستگاه های اجرایی در تابستان افزود: ۴هزار مگاوات از مصرف برق کشور در پیک تابستان مربوط به دستگاه های اجرایی و اداری است و این مقدار در استان ما برابر با مصرف ده هزار مشترک خانگی است.

معاونت فروش و خدمات مشترکین با اجرای کامل این مصوبه در سطح استان زنجان، شاهد حذف خاموشی ۱۰هزار مشترک در روزهای شنبه تا چهارشنبه و ۲۰ هزار مشترک در روزهای پنج شنبه خواهیم شد.

مهندس نثار خاطرنشان کرد: با اجرای دقیق این مصوبه، شرکت توزیع برق استان زنجان ، مصرف انرژی برق ادارات دولتی را با استفاده از کنتورهای هوشمند و مراجعه حضوری رصد خواهد کرد و دستگاه هایی که این مصوبه را به طور کامل اجرا نکنند از روز شنبه برق آن ها قطع خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد:میزان خاموشی ها با همکاری کلیه مشترکان برق استان اعم از بخش خانگی، تجاری، اداری، صنعتی و کشاورزی رابطه مستقیم داشته و با همکاری مردم فهیم استان زنجان در هفته های پیش رو، میزان خاموشی ها کاهش یافته و در تلاش برای اتمام خاموشی های احتمالی مدیریت مصرف هستیم .

گفتنی است مشترکین برق استان زنجان می توانند با نصب اپلیکیشن برق من  بر روی گوشی های هوشمند از طریق کافه بازار ، گوگل پلی و یا وب سایت این شرکت به آدرس WWW.ZEDC.ir ضمن بهره مندی از امکانات متعدد از جمله راهکارهای رعایت الگوی صحیح مصرف برق از برنامه خاموشی محل کار یا سکونت خود مطلع شوند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا