علم و فناوری

افزایش ۴۷ درصدی خرید‌های اینترنتی مردم زنجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرکل پست استان زنجان از افزایش ۴۷ درصدی خرید‌های اینترنتی مردم زنجان در ۳ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

جواد رسولی مدیرکل پست استان زنجان از افزایش ۴۷ درصدی خریدهای اینترنتی در استان زنجان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای به حداقل رساندن آلودگی مرسولات، پست استان زنجان نسبت به تهیه قفسه‌های دو طرفه و مجزا برای موزعین اقدام کرده است.

وی افزود: تعداد ۹۰ دفتر ICT روستایی، ۱۷۲ نمایندگی روستایی، ۱۰۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش غیردولتی و ۱۰ دفتر پستی دولتی در استان زنجان فعال است.

رسولی ادامه داد: ترافیک وارده به استان زنجان در ۳ ماه نخست امسال ۵۵۲ هزار و ۱۳۰ مرسوله بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۷ درصد افزایش داشته است.

رسولی تعداد مرسوله های صادره از استان زنجان را در ۳ماه نخست امسال ۳۵۷ هزار و ۳۴۳ مرسوله برشمرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد فروشگاه فعال در زمینه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی ۱۰۲ مورد است، ادامه داد: این فروشگاه‌ها در زمینه‌های فروش صنایع‌دستی، محصولات بومی، کشاورزی و لباس فعالیت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا