اقتصاداخبار ویژه

افزایش درآمد و کاهش هزینه ها، شاخص اصلی ارزیابی مناطق مخابراتی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در نشست تخصصی بررسی و ارزیابی وضعیت ارتباطی مخابرات منطقه زنجان، به بررسی وضعیت توسعه ای ، ارتباطی و تحقق برنامه های واگذاری خدمات دیتا و تلفن ثابت پرداخت.
مهندس سلطانی کنترل هزینه ها و افزایش درآمد را به عنوان یک شاخص اصلی در عملکرد مدیران مناطق مهم دانست و گفت: کاهش هزینه ها به عنوان یک عامل مهم در دستیابی به اهداف باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین اجرای طرح های تحولی شرکت نیازمند هماهنگی و همکاری مدیران مناطق با ستاد است.
وی با اشاره به تصویب طرح های مختلف تجاری توسط هیات مدیره در سال جدید که منجر به تحولات و جهش مطلوب در افزایش درآمد شرکت می شود، گفت: اگر افزایش درآمد بدون نگاه به کنترل و نظارت انجام شود بخش زیادی از درآمد شرکت اثر درآمدی خود را از دست خواهد داد بنابراین برنامه ریزی دقیق در مدیریت درامدهاو هزینه ها در شرکت مخابرات ضروری است.
مهندس سلطانی ضمن ارزیابی مثبت استان نسبت به سه سال گذشته اظهار داشت: تمامی برنامه ها و اهداف باید به طور متمرکز پیگیری شود، تا با بررسی و ارزیابی درست به نتایج مطلوب تر برسیم .
وی به توسعه ارتباطی استان بر بستر فیبرنوری تاکید کرد و افزود: حل مسائل و مشکلات ارتباطی و ارائه خدمات با کیفیت به مردم در اولویت قرار دارد و همه مدیران باید تا جایی که امکان دارد، برای توسعه زیرساخت های ارتباطی بر بستر فیبرنوری و تامین اعتبار منابع لازم تلاش کنند.
همچنین، مهندس شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت شاخص های فنی ، تجاری، مالی، شبکه به تشریح پروژه ها و برنامه های جاری پرداخت و با تشریح وضعیت پروژه نجما در استان افزود: ارائه خدمات بر بستر فیبرنوری در اولویت مخابرات منطقه قرار دارد و تلاش می کنیم با ارائه سرویس های به روزو مورد نیاز این امکانات را در دسترس همگان قراردهیم.
در ادامه بازدید، مهندس سلطانی در جمع بازنشستگان مخابرات منطقه زنجان با تاکید بر اقدامات انجام شده برای پرداخت مطالبات بازنشستگان اظهار داشت: با پیگیری موضوع پرداختی کارکنان شاغل و بازنشسته و برنامه ریزی دقیق و اصولی به درآمد پایدار خواهیم رسید که بر این اساس پرداختی های کارکنان شاغل و بازنشسته به طور منظم انجام می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین افزود : با توجه به تعداد شاغلین و بازنشستگان شرکت مخابرات و اهمیت موضوع نگهداشت مجموعه ای بزرگی مانند مخابرات ، تلاش حداکثری در این خصوص در حال انجام است.
وی ادامه داد: تصمیمات خوبی برای حل مشکلات پرداختی کارکنان شاغل و بازنشستگان گرفته شده است که ان شاالله بعد از تصویب عملیاتی می شود
گفتنی ست، در ابتدای سفر به استان، مهندس سلطانی و هیئت همراه و همچنین مهندس شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان، با حضور در مزار شهدای گمنام گاوازنگ زنجان، ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی، با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
در این مراسم معنوی ضمن پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر، به ادامه دادن راه شهدا و دفاع از آرمان‌های ایشان تاکید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا