اخبار ویژهاقتصاد

برگزاری رویداد”کافه تجربه”با حضور “نیما قاضی هم‌بنیانگذار علی‌بابا در اتاق بازرگانی زنجان

دومین رویداد "کافه تجربه" اتاق بازرگانی زنجان با حضور "نیما قاضی هم‌بنیانگذار علی‌بابا و رئیس انجمن تجارت الکترونیک تهران" برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، دومین رویداد کافه تجربه اتاق بازرگانی زنجان با مشارکت کافه کارآفرینی فرتاک با حضور نیما قاضی، هم بنیانگذار علی‌بابا و رئیس انجمن تجارت الکترونیک تهران یکشنبه مورخه ۱۹ آذر در سالن همایش اتاق بازرگانی زنجان با حضور پرشور علاقمندان برگزار شد.
گفتنی است، رویداد کافه تجربه از جمله برنامه‌های جدید دوره هشتم اتاق بازرگانی زنجان می‌باشد که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده و در این برنامه از کارافرینان و مدیران موفق در کسب و کارهای مختلف بویژه حوزه دیجیتال دعوت و تجربیات آنها در یک فضای صمیمی و حرفه‌ای به علاقمندان و نسل جوان انتقال داده می‌شود.
نیما قاضی، هم‌بنیانگذار علی‌بابا و رئیس انجمن تجارت الکترونیک تهران در دومین رویداد کافه تجربه از سرگذشت زندگی شخصی و حرفه‌ای خود و اینکه چه عواملی و تصمیم‌هایی او را  در مسیر اهدافش قرار دادند به طور مبسوطی صحبت و چالش‌های اصلی خود را مطرح کرد.
وی اظهار داشت: مشکلات و سختی‌ها همیشه وجود دارند و ما فقط باید سعی کنیم آنها را پشت سر بگذاریم چرا که با عبور از این شرایط، موفقیت واقعی را تجربه خواهیم کرد و تاکید می‌کند همیشه روی یک مدار تکراری در حال حرکت نباشیم و راه‌های مختلف را برای رسیدن به مقصد امتحان کنیم.
لازم به ذکر است، شنیدن داستان‌های پیروزی و شکست هم‌بنیانگذار علی‌بابا این کافه تجربه را جذاب‌تر کرده و شرکت‌کنندگان نیز با نگاه‌هایی پر از هیجان سوالات خود را مطرح کردند.
بسترسازی و توسعه فضاهای تخصصی جهت ایده‌پردازی و انتقال تجربه از اولین اهداف رویداد کافه تجربه می‌باشد که میزان استقبال و حضور پرشور افراد مختلف در این رویدادها  نشان از آن دارد که کافه تجربه توانسته است در مسیر برنامه‌ریزی های خود قرار بگیرد.
شایان ذکر است اولین رویداد کافه تجربه با حضور اشکان ارمندهی مدیرعامل اپلیکیشن دیوار مورخه ۷ مهر در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا