اقتصاد

اعمال نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در زنجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان  گفت: نرخ‌های جدید از سوی فرمانداری به شهرداری زنجان ابلاغ شده است.

فرهاد رفیعی افزود: تا این لحظه، افزایش نرخ‌ها را به صورت رسمی اعلام نکرده‌ایم چرا که رسماً توسط شورای شهر زنجان به شهرداری ابلاغ نشده است.

وی اظهار داشت: صورتجلسه کارگروه تنطیم بازار شهرستان زنجان به شهرداری ابلاغ شده اما ابلاغیه‌ای که شورای شهر به صورت رسمی باید به ما ابلاغ کند، هنوز ابلاغ نشده و این موضوع، امروز نهایی می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه پیرو هماهنگی ساعت ۲۲ دیشب (دوشنبه ۷ تیر) قرار شد ما همان نرخ‌های مصوب کارگروه تنظیم بازار را امروز اطلاع‌رسانی کنیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان در پاسخ به اینکه نرخ‌های جدید از چه زمانی قابل اجرا است، گفت: هر موقع، برچسب نرخ‌های جدید، چاپ شد و از طریق صداوسیما و سایر رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کردیم، رانندگان می‌توانند نرخ‌ها را افزایش دهند وگرنه تا این لحظه، اطلاع‌رسانی نشده و برچسب هم چاپ نکرده‌ایم و نرخ کرایه‌ها همان قیمت‌های قبلی است و هر کس، کرایه اضافه دریافت کند، برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: نرخ جدید کرایه ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری زنجان امروز اطلاع‌رسانی می‌شود و از فردا قابل اجرا است.

رفیعی در خصوص نرخ کرایه تاکسی در شهر زنجان خاطرنشان کرد: نرخ کرایه تاکسی برای مسیر اول از ۱۰۰۰ به ۱۵۰۰ تومان، مسیر دوم از ۲۰۰۰ به ۲۵۰۰ تومان، مسیر سوم از ۲۵۰۰ به ۳۰۰۰ تومان و مسیر چهارم نیز ۴۰۰۰ تومان شد.

رفیعی با اشاره به افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های عمومی درون‌شهری نیز اظهار داشت: کرایه اتوبوس‌های منتهی به پایانه سبزه‌میدان از ۷۵۰ به ۱۰۰۰ تومان و اتوبوس‌های منتهی به ۲ پایانه دیگر نیز از ۶۲۵ به ۸۵۰ تومان افزایش یافته است ضمنت اینکه کرایه ون‌تاکسی‌ها نیز ۲۰۰۰ تومان بود که به ۲۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا