سیاسی و اجتماعی

افتتاح مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا زنجان  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ در آستانه عید سعید قربان و دهه ولایت، مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان با هدف پیشگیری ، تسهیل و تسریع روند رسیدگی به جرائم اینترنتی توسط سردار”رحیم جهانبخش” فرمانده انتظامی استان افتتاح شد.

سردار “رحیم جهانبخش”در حاشیه این مراسم با اشاره به توسعه فن‌آوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در عصر حاضر و تاثیرات آن بر زندگی افراد،اظهار داشت: در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم فضای سایبری، ضرورت تشکیل مرکزی به نام فوریت‌های سایبری در استان احساس شد.

وی تصریح کرد: این مرکز بصورت ۲۴ ساعته با حضور کارشناسان پلیس فتا آمادگی ارائه مشاوره،ارشاد قضائی و پاسخگوی نیازها و مطالبات شهروندان در رابطه با جرائم فضای مجازی می باشد.

فرمانده انتظامی زنجان با اشاره به اینکه رسیدگی در زمان طلایی جرایم در کشف جرم بسیار موثر و تاثیر گذار است ، گفت: راه‌اندازی مرکز فوریت‌های سایبری می‌تواند فاصله وقوع جرم تا کشف بزه را کوتاه کند.

وی در پایان گفت:شهروندان با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir ویا تماس با شماره ۰۹۶۳۸۰می‌توانند از خدمات مرکز فوریت‌های سایبری بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا