حضور در عرصه لازمه خدمت مسئولین برای حل مشکلات مردم می باشد

حضور در عرصه لازمه خدمت مسئولین برای حل مشکلات مردم می باشد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، گفت: هدف از تشکیل میز ارتباطی پاسخگویی به شکایات، مشکلات و درخواست های مردمی در حوزه های ارتباطی، اینترنتی، فناوری اطلاعات، مخابرات، پست و پست بانک است.
حامد سرائی افزود: لازمه خدمت هر مسئولی برای حل مشکلات مردم برنامه عملیاتی و حضور در عرصه است؛ نمیشود در گوشهای نشست و به فکر حل مشکلات مردم بود.
وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آقایان سید حسین دهدشتی معاونت امور دولت، مجلس و استانها و حمید رضا رضوانی پور رئیس مرکز بازرسی ، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات به همراه مدیران دستگاه های زیر مجموعه در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه در محل مجتمع ارتباطات و فناوری اطلاعات استان حضور دارند تا بصورت حضوری و تلفنی پاسخگوی مشکلات و درخواست های مردمی در حوزه های مختلف باشند.
سرائی ادامه داد: هر مقدار تعامل دولت با مردم افزایش پیدا کند به همان اندازه مشکلات سریعتر حل شده و راهکارهای جدیدی جهت رفع موانع ظهور می کنند، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان کوشش دارد در سفر دو روزه رئیس جمهور به استان نسبت به رفع مشکلات و پاسخگویی به درخواست های مردم اقدام کند.
مدیر کل ICT استان افزود : وزارت ارتباطات از جمله نهادهایی است که بیشترین تلاش را جهت حل مشکل مردم داشته است که مصداق آن سامانه ۱۹۵ است که مدتهاست راه اندازی شده و کارشناسان سعی می کنند در کوتاه ترن زمان ممکن پاسخگو و راه گشای مخاطبین باشند.
وی تاکید کرد: معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همه مدیران زیر مجموعه وزارت آماده پاسخگویی و حل مشکلات مردم در حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند و مردم استان می توانند ضمن رعایت دستورات بهداشتی بصورت حضوری جهت بیان مشکلاتشان مراجعه یا با شماره تلفن های اعلامی با معاونان و مدیران استانی در ارتباط باشند.
گفتنی است، با همت معاونت امور دولت، مجلس و استانها و مرکز بازرسی ، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات در سری سفرهای استانی ریاست جمهور،میز ارتباطی با مردم جهت حل مسائل و پاسخگویی به درخواستهای مردم در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ایجاد شد.
